fredag 13 november 2009

prov suuuuuuuuuuuger !!!!?

ojoj, nu var det ett tag sedan det hände något trevligt händer här på min lilla blogg, ska försöka bli lite bättre på att blogga, men att gå i veinge är inte lätt det inte, det kan jag lova er!
Denna veckan (IDAG!!!) har jag engelska prov, på tisdag v. 46 har jag SO prov, om några onödiga graker från 1800- talet ? veckan efter de, alltså v. 48 på torsdagen så har jag No frov(fysik) hehe .., har inte börjat plugga så där våldsamt mycket, men ska försöka börja snart !
aja, dagen idag kommer att bli mega bajsigt bra ! ska hänga med lilla emma hjälmefjord hem efter skolan, bytar tröja och sen åker vi till maxi för att sälja ljus. sen vid halv 8-8 så sticker jag och min lilla ungdomsbranndkårs grupp till stationen och käkar pizza, sen vilar vi lite till typ klockan halv 11 - 11 då vi ska till ahla och vakta hästar till imorron klockan 6 på morronen! hehe ..

ska dra nu !

hepåre . (:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar