torsdag 31 december 2009

Nytt år, Nya tag, Nya misstag! ♥

WEEEEEEEEEEEEEI !
Nu är det nya året här.
sitter och tänker på livet, på om det kan bli ett nått år, jag hoppas iaf på ett bra år .
Men det är som dem säger .. -> Nytt år, Nya tag, Nya misstag!
Min lilla nyårsafton har varit mega sköjj !
Började med att man vaknade 10 av att Matildas väckarklocka ringde, och vi gick ner och åt frukost, sen när hon hade åkt så gick jag upp och la mig och sov, ända till 6, hoho, aja, sen så kom Louise till mej vid halv 7. Vi satte oss vid datan ett tag och sen så åt vi planka, lite hårt, men det gick, hahaha, nääh, det va faktiskt jätte gott ! Vid 9, tror jag klockan va så gick vi ner till Emiljönsväg , hemma hos Emil och hans familj bor, där Matilda med familj även befann sig. Och då blev det ut och smälla raketer !, riktigt roligt hade vi !, efter det gick vi in till Emil , (Matilda och dem firade ju som sagt nyår där). Sen vid 23.30 kom jag och Louise på att det va dags att bege sig mot torget där morfar skulle smälla en stor bomb, haha, nääh, inte smälla hela Knäred i luften, utan smälla massa raketer. Vi va där tills klockan va ungefär 00.19, och då var det juh inte 2009 längre, utan 2010, vi fick lite campange och skåla med, hehe. Sen begav vi oss hemåt, satte oss vid datan och lite så. Vid halv 2 typ, så kom Louises pappa och hämtade henne.
Och nu sitter man här, helt ensam, och måste nog sova nu , haha.

GODNATT !

lite bilder från dagen .. , vissa bilder går bara inte å sluta skratta åt !, HAHAHAHA !




Och, jag LOVAR, jag ska bli bättre på att blogga ! (:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar