tisdag 16 mars 2010

en helt vanlig dag ..


ännu en dag har passerat på denna vecka .. och dagarna är alltid lika dryga som vanligt , särskilt alla lektioner , rasterna är dom bästa , hehe :D ,
när man kom hem var det bara att slå upp sin lilla samhällsbok och börja läsa , blöö :( , men vid halv sex ringde jag till venett och vi gick till blankan där det va lite film visning och kladdkake bakning :) , muuuuuums .. ebba , maja , simone , mimmi och ventt ska ha ett stort tack för att dom gjorde en tråkig vanlig tisdagskväll till den roligaste ! :) , imorgon blir det skola igen , även kanske utvecklingssamtal , blööö .. ;) , nu sitter jag och snackar skype med LaNuS1337 , nudde & marrabooi , trevligt värre (:
skulle även behöva läsa i min lilla samhällsbok som jag borde läsa lite om lag och rätt i , men det är ju gaaaaaanska jobbigt , eller vad säger ni ? ;) , nae , nu ska jag nog ta och sova :) ,
godnattis :)

kyss, f

0 kommentarer:

Skicka en kommentar