lördag 23 januari 2010

Blondiie goes Bruniish

BLONDIIE goes BRUNIISH

japp, ni läste rätt, jag är inte blondiie längre, utan har nu blivit brunett och alexandra kom på att jag skulle kallas bruniish, fråga inte mig vad det kom ifrån , hehe. men nu sitter man hemma i sin säng.
Dagen ar varit jätte rolig, jag menar, kan den bli bättre än om man tillbringar den med alexandra ? :)
vi ahr sjungit lite i hennes studio, jag vet, det låter lite konstigt men ja, dem har en studio, och jag lovar, detta kommer låta ännu konstigare, men dom har faktiskt en egen studio som är i deras KÄLLARE ! , hehe, men men, den är faktiskt jätte häftig . så aah, det var väl där vi tillbringade mest tid, och när alle skulle duscha så blev det att jag va ensam i hennes studio i källaren så satte jag på JÄÄÄÄTTE hög musik och trodde inte att någon skulle höra om jag sjöng då, men jooh, när alexandra kom från duschen så sa hon typ bah ; du vet att du hela huset hörde när du sjöng vah ?, jag bah, OMG, NEJJ ! sen började båda typ att asgarva ! , HAHAHAHAH ! aja, men vid halv sex så kom miranda och amanda till alexandra för dem skulle på ett såkallat " barnkalas ", eller aah, det va i alla fall vad alexandra kallade det, hahah. aja, och alexandra trodde att "barnkalaset" började klockan sju men nepp, det började klockan sex och då fixk alexandra problem och sprang runt över allt och letade efter saker, jag vet faktiskt inte vad hon letade efter, men aja, hehe, men så då blev det att jag gick hem, och jag vet inte, man kanske får besök av alexandra vid nio tiden , hon kaaaaaaanske ska sova här .



OVER AND OUT !

0 kommentarer:

Skicka en kommentar