torsdag 14 januari 2010

Min namnsdag idag ..

Jepp, idag är det faktiskt den 14 januari, och det betyder att jag, FELICIA, har namnsdag, WEEEEI ! Heheheh. fick 100 kr till mobilen av mamma !
men dagen i helhet har väl varit bra, om man räknar bort skolan, HAHAHAH !
aja, men vaknade 06.00, klockan ringde , men smart som man är så stänger man ju av alarmet och tänker, "Nej, men jag kan väl vila i 10 min till" men nej, ofc så vaknar man 07.10 av att mamma ropar, 'FELICIA, SKA INTE DU TILL SKOLAN IDAG, ?" och jag letar fram mobilen under huvvet och kollar på klockan, "SKIT ! , KLOCKAN ÄR 10 ÖVER 7 !" så då hinner man bara byta om, sminka sej och sen blir det att man drar till skolan och vänta på bussen. och väl framme i skolan så sätter jag och astrid oss vi fönstret, som alltid, HAHAHAHAH ! aja, men sen så börjar dagen med matte, blööööö ! , men jag sitter bredvid astrid på exakt alla lektioner nu när inte sean är i skolan ! , BUHUHUHUHU, snacka om att man saknar den fina ungen asså ! sen efter skolan så skulle alle spela gitarr och det blev att man hängde med henne, sen hängde med henne hem, och som vanligt så hade vi riktigt roligt ! vi skrattar hela tiden ! sen när jag hade kommit hem och ätit och så så ringer alle mej och säger bah, "VET DU, MIN PAPPA UNDRAR OM JAG VILL HA BARKALAS ?", HAHAHAHAHAH, jag bah började typ asgarva ! HAHAHAHAHAH ! , aja och sen snackade vi i telefon i ett tag, sen nu så sitter man här, på sitt rum, och vet inte riktigt vad man ska göra .. men det får väl bli att man ska sova snart, klockan är ju iaf 22.18, och för att man inte ska försova sej igen, som man gjort både idag och igår så måste man väl somna lite i tid idag. hehe.

aja, men säger bara en sak till ..


.. GODNATT (:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar