måndag 3 augusti 2009

medelhavsvärme....?

jojo, jag tackar jag, var det inte hit som den dära medelhavs värmen skulle komma? tycker inte det ser ut som det inte! det regnar och regnar och regnar ännu mer! så vill vi INTE ha det?! om nu solen skulle skina och det skulle vara 25 grader varmt, så akn det ju vara det oxå! det är iallafall vad jag tycker, någon som håller med mej!!!? jag ska nog klaga!!!, hahhaha, eller vad tycker ni???

I morse när jag vaknade så visste jag inte om det var mitt i natten eller om det var morgon, det var ju hur mörkt som hellst!!! vid 12 ?, jah nåt sånt, men det regnade lika mycket här som hemma! typiskt!!!!, vid 11 tiden så fick jag ett sms av sandra; Haha vet du? jag kanske har fått så kallade pussjukan. Och det var ju ett roligt besked, då kanske man själv e smittad...., hoppas inte det, nu sitter jag och , jaaa, jag sitter och gör ingenting, men ska gå och kolla på nån film med mormor och morfar nu, den heter typ ; Skyskrapan brinner spännande, spännande!!!

ha det bra alla! :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar