onsdag 5 augusti 2009

SoOoOoOoL ! :)

JIPPI!!! :), äntligen en dag med lite sol! och då blir det bad med venett! venetts mamma skjutsade ner oss till flamma, och hämtade oss klockan 2 ungefär. under tiden vi var där så simmade venett 7 längder!, och jag simmade hela 25! :), hehe. vi badade lite vanligt oxå, fast egentligen vet jag nog inte själv hur man badar vanligt, men men, vi lekte iallafall lite med sofia. och sen så hade venett tagit med sej en boll, så vi lirade lite boll , för vi skulle ju spela match på kvällen. sen åkte vi hem, duscha av oss och stack ner och spela mach, mot LFK, 8 - 0, till dem. vann som vanligt. BUUH!, när jag kom hem så åt jag lite nudlar och la mej, trött, visste inte var jag skulle ta vägen!, hehe, måste nog anstränga mej lite för att jobba lite mer på mon kondis!, hehe!

tänkte berätta lite om cirkusen igår oxå :)

minsta cirkusen på denna jord!
cirkusartisterna skrattade åt sina egna konster och skämt,
cirkusartisterna kunde inte änns jonglera med 4 bollar (visst,
jag kan inte heller det, men jag e ingen cirkus människa!) , utan dom tappade dom!
popcornen = värda 10 kr, inte ett öre mer!, och det dem kallade sockervadd ?, max
en 5:a, men 20 spänn? , nej du, cirkusen max 50, 30 kanske! hehehe!
i slutet cirkusen så började sean göra en så kallad fiskbensfläta, efter cirkusen så väntade jag och venett på skolan med simone och sean till typ 5 över 8, eller nåt, och alla började göra en massa flätor och sånt på varandra, sean började på mej, 4 försök, typ ?, sen venett på sean och jag och simone gick och gunga på "släng gungan" :)
jaja, men man träffade ju iallafall några finisar, sean, simone, sara :) och jag var ju där med venett!


ha det bra alla! :)


"bambino" började
kasta knivar!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar