fredag 7 augusti 2009

värme, värme , &, väääärme!!!

ja, som sagt, värme, värme, värme, riktigt skönt med all värme som nu har kommit till lilla knäred! hoppas verkligen den håller i sej ett tag nu. dagen spenderades ännu en gång på flamma med venett där man även träffade sean, maja, simone, matilda och hennes små kusiner! hihi. åkte dit vid 1, och hem vid 5. hahaha, även mina kusiner kom dit, isac och linus, hehe! när vi var hemma igen så bytte jag och och satte mej BUMS vid datorn, haha, vid 6 tror jag klockan va, så gick jag och venett upp till skolan för att träffa sean, vi var mest av tiden vid linbanan. eller ja, rättare sagt så var vi bara vid linbanan, pratade och gjorde typ flätor på varandra, hahaha! venett skulle hem och äta vid 7, och jag skulle till sussi och benny, vid den tiden så det var ju passande . men sean då, ja, va skulle hon ta vägen, jo hon fick följa med venett hem.när jag ätit klart, så cyklade jag hem till venett där vi spelade lite burk. kul, kul, kul! :), hihihihi! jag och venett följde sean nästan ända hem, sen då så cyklade jag och venett hem till henne så tog jag mina saker och sen cyklade jag hem. när jag kom hem så blev det tv, barnaskrik & jäkelskap, men fick bara se typ 25 minuter av den, TYPISKT! hehe! sen blev det sängen, nästan bums!, för jag fick ju inte vara trött till nästa dag, då jag ska till Ronneby, med farmor och farfar på hundutställning med fiffi, lollo, cici, och cicis valp flasch, (vet inte riktigt hur det stavas, hehe!)

ha det bra alla! :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar