fredag 16 oktober 2009

091016

hej alla glada människor !
tänkte ta och berätta lite om dagen i skolan idag.
började med NO, ovanligt kul, vi har fysik, och vi labbade.
sen blev det å köpa mellis, satt och fika med nårra glada små tjejjor , sen blev det gympa, 7G mot 7C, först och främst så blev jah typ jätte trött, sprang så jah vet inte vad, och ingen ville byta med mej, för dom tyckte jag va för bra. *STOLT* hahaha. men vi förlora med 4-3, inte så himla dåligt .. eller?
Oscar, Hannes och Caroline gjorde dem 3 målen, i min klass.
sen var det dags för mat, som smakade skit, rent ut sagt ..
engelskan efter mat var ovanligt rolig .. bara för man har Rambo som lärare ..
sen språk, och i med att jag har "bytat" språk, till svenska/engelska så får jag jobba med vad jag vill på lektionerna, för det är så här att imed man inte bara får komma in i en ny grupp bara hur som helst så fick det bli att jag är kvar i spanska gruppen och ritar, gör nån läxa, vad som helst, till vårtaminen, för då kommer jag matilda !
sen var det dags för SO, roligaste SOn denna veckan, kollade bara på en film, det är lite kvar på den som vi ska kolla på nästa SO lektion.
sen så kanske det blir hem till venett och kolla film och myspys!
nej, nu får jag ta och tacka för mej för denna gången ..

hepåre . :)

1 kommentarer:

Matilda Johansson sa...

hahahhah verkar som en jätte bra daag =D <3
och jag länktar efter diig <3 xD kommer ha så jälva kul <33

Skicka en kommentar