lördag 10 oktober 2009

kom och köööp ..!

imorse vaknade man typ 10, fick lixom lite sovmorron, men hut mycket längre kan man sova för det ...? 3 timmar kanske, okej 5 eller nåt .. men aja, för man har ju lixom vant sej vid att vakna tidigt, han inte äta frukost förrens man fick börja städa, storstädade nästan hela/halva huset med mamma .. och jah, det blev ett riktigt fint resultat . efter en storstädning i halva huset så blev det lite städning i affären som vi ska ha utförsäljning imorron och nästa helg, så jag säger det ... KOM OCH KÖÖÖÖÖP! hehe .. :) men men, sen så ringde venett och fråga om vi kunde va, så det fick bli en liten sväng om rakt över vägen, haha ... jag e typ gaaaanska så jätte sur på henne, hon har fått ett par CONVERSE skor av sin morsa, svarta med låg sula ...!, jag harar typ henne ... :O skojja , haha :D, jag ska vänta till typ efter jul och nyår, för då e jag typ miljonär ... ne men iallafall rik till att köpa sånna skor, linn, väd säger du om att åka in efter nyår med mej .. ? :P hehe .. jag ska ha ett par vita med låg sula och i CONVERSE ...! :) ne, nu får man nog faktiskt sova ..
god natt med er allihopa .. :)

hepåre :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar