torsdag 8 oktober 2009

norrland i mitt hjärta!!! :) <33

nu var det ett tag sedan det kom in ett litet trevligt inlägg på en trevlig blogg, hehe, men här sänder jag ett megatrevligt blogginlägg .
inte hunnit blogga på grund av att jag inte haft tid, mke i skolan ibland hahhaa ;D men nu sitter jag och sean bredvid varandra och bloggar :D, så glöm inte kolla hennes blogg heller :) ....>
seangeraldinepacheco.blogspot.com
span >i alla fall så e det säkert inte så god mat i skolan så det bli väl att äta hemma, godare mat finns inte .. hehe. igår snacka jag med sandra, och snacka om att jag saknar det underbara norrland :(, vill bara diiiiit!, hela tiden, norrland, norrland, norrland, IN MY HEART!!! :) <3333 style="color:#000000;">men nu ska jag snart ha fysik med lilla cecilia . inte så jätte kul med fysik, emn vem vet, det kan ju ändras någon gång kanske .. ;)


hepåre :D


0 kommentarer:

Skicka en kommentar